Monday 1 April 2013

MAIN MASAK-MASAK DI HARI MINGGU

Assalamualaikum. mnggu ni merupakan minggu gaji. so, sabtu aku cuti. ape lagi.mcm2 plan dalam kepala ni. kebetulan pulak, abang ipar aku yang keje kat jeddah tu bawak balik beras arab yang aku kirim hari tu. so, ape lg. dari mnggu lepas lagi duk mengidam nak makan nasi ayam. singgah beli kat kedai masa otw balik keje ari tu, memg tak kena dengan citarasa aku langsung. so apa lagi. aku pun meng'google' la resipi kat tenet.

jumpala satu resipi nasi ayam ni. memg simple dan senang jek. nampak pun macam sedap dan yang penting senang nak buat. dan taraaa. inilah hasilnya. walaupun tak sesedap nasi ayam muaalaf di kota bharu tu. tp yang penting en. hubby cakap sedap.kikiki. resipi nasi ayam tu aku ambik dari blog INI. tq to kak fatihah for the marvellous resipi.



No comments:

Post a Comment