Monday 17 September 2012

Peraduan Kumpul dan Menang Mingguan Wanita

Setiap bulan boleh dikatakan kakak aku suka beli mingguan wanita. Masa mingguan wanita edisi raya ari tu, aku ada ternampak peraduan kumpul dan menang. Mula-mula tak plan pun nak sertai peraduan ni sebab aku tahu, aku bukanlah seorang yang bertuah. Dah pernah masuk peraduan ni dulu, tapi memang cukup menghampakan sebab tak pernah menang pun. aku rasa, aku ni nk kena mandi bunga. kihkihkih. Borang peraduan ada dimuatkan dalam Mingguan wanita Bil 1505. Pagi semalam, tiba-tiba terbuka hati akuuntuk masuk peraduan tu. Tapi aku try plak letak nama kakak . Mana tahu kali ni mungkin rezeki aku untuk menang sebab hadiah kali ini agak lumayan. Hadiah pertama merupakan pakej umrah. Kalau ada rezeki , bolehlah pergi umrah. Nak harapkan duit sendiri, alamatnya lambat la lagi nk penuh duit kat bank tu. Simpannye tak, asyik keluar jek. Bila nak penuh kalau macam tu.hihihihi

Mingguan wanita bil 1505. Gambar ustaz Don kawin..hihi

Nilah antara hadiah peraduan ni. Lumayan tak? kikiki

No comments:

Post a Comment