Thursday 13 December 2012

Tetiba Datang Mood Rajin

Jumaat lepas, tiba2 datang mood aku nak kemas dan ubah susun atur ruang tamu rumah. Ni gara2 singgah kat romantika dan aku sempat grab bunga hiasan kat kedai tu. Lagipun tengah ada offer. Naik rambang mata, sampai tak tahu nak pilih yang mana. Kakak aku dah tension, sebab lama sangat nak memilih. Ye la, semua cantik2.hihihi. Kat bahagian bawah, ada sales teko cantik2. Sempat aku ambik teko besar satu dan teko kecik satu. Teko english style.Tapi lupa nak snap gambar teko tu.Aku tak berkenan sangat deco ala English Style. Tapi, sebab aku dah ada set cawan bung english tu, so ambik jugak la teko tu. Nak padankan dengan set cawan yang dah ada kat rumah tu.

ni gambar selepas diubahsuai. hihihi



Ni la ruang tv selepas diubah suai. Dulu, letak meja tv kecik aje kat sini. Hari tu masa g pasaraya dekat office aku, terjumpa frame gambar besar. Plan mula2 nak letak gambar konvo, tapi ubah fikiran sebab gambar kawin satu pun aku tak frame kan. Frame gambar tu plak tak tahu nak letak kat mana. So, sebab tu la tukar meja besar ni letak kat sini (oh..sila abaikan bekas umat nyamuk tu..buat2 tak nampak okiess..hihi)

 

Ni la ruang tamu aku. Kosong jek.Nak kena touchup lg ni.hihi


Bunga yang aku beli kat romantika home deco. Letak kat ruang tamu.
Aku beli bunga dan pasu asing2. Konon nak gubah sendiri. Tapi, last2 aku suruh pekerja situ tolong gubah. Bukan ape, takut nanti gubahan tu bertukar jadi binatang plak nanti.hahaha. Yang kelakar, pekerja yang gubah bunga ni, lelaki, tak silap warganegara bangladesh kot, sebab cara cakap dia tu bukan macam orang sini. Ohh..sungguh memalukan. Lelaki pandai gubah bunga compare dengan aku ni. Lepas ni, kena belajar gubah bunga sendiri ni..kikiki

2 comments:

  1. sukr suke...aku bekn tikar cofee table tu.cntik la weh...cabinet tv cun...kusi mcm umh aku la....yeyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala, smua brg2 lama. semalam aku g satu tmpt shping tknal kat klntn.ko pnah tgk x bnga ranting? biasa orang ltak dalam pasu besar. murah jek.tp x sempat nk beli sbb bnyk brg kat tngn.aku smpt tgk jek..huhu..ingt nk g lagi bln depan.sbb rmh aku nmpk ksong jek.ingt nk letak bnga tu kat sudut tepi tu..huhu

      Delete